coolaebba

Alla inlägg under mars 2012

Av coolaebba - 31 mars 2012 21:45

Hej, jag har nyss sett Gladiatorerna   oj jag glömde att släck ojoj hoppas ingen märkte nåt  chips och äpplecider det var gott  tycker jag. det tyckte nog mamma också fast hon drack ju vin!! ja pappa drack också vin!! vi har en massa cupcakes kvar från när pappa fyllde år!! skriver mer i morgon!! //ebba

Av coolaebba - 31 mars 2012 18:08

Heej på dig som läser detta just nu, för en stund sen så spillde min lillasyster vatten över ett helt bord typ, jag kan berätta hur det gick till det var så här: Hon hade en plastpåse full med vatten, och så gjorde hon ett hål i påsen så att vattnet kom ut men i början så klämde hon på påsen så allt vattnet åkte ut över bordet sen när halva påsen var tömd så hällde hon ut allt vattnet. Rätt osmart om jag får säga det själv. Jaja sån är livet...  nu kommer några bilder på mig:                                                                 

                                                Här är jag


                                                      okej det blev bara 2 bilder på mig men spela roll!! i bakrunden ser ni min gitarr och mitt fönster!! skriver mer sen eller i morgon //ebba                                                                                                            

Av coolaebba - 31 mars 2012 16:20

Åh min lillasyster blev skita arg på MIG bara för att jag vann på 3 i rad hela tiden TYP men hallå eller hon van faktiskt också lika mycket som jag alltså att man kan bli så ***** arg för en sån liten sak.  skriver mer senare!! /ebba 

Av coolaebba - 31 mars 2012 15:01

Hej alla som läser detta inlägg just NU, idag eller det jag har gjort, jag har varit på en affär (butik) där det var halva priset på alla grejer där köpte jag en ni skolväska ni kan få se en bild på den  Ps min historia bok ligger brevid!!

                                                                             fin va? åh vi har läxa till tisdag: Helig Birgitta och till onsdag har vi Västergötland!! och till torsdag engelska och till måndag matte pust vad mycket läxor, och dom ska man göra på några dar också  men man lär sig ju saker!! det är bra  usch jag måste duscha i morgon eller nåt innan skolan iallafall det är självklart... skriver mer senare //ebba  

                                                                                           

Av coolaebba - 31 mars 2012 09:15

Hej och god morgon  jag ska snart äta frukost   men mamma och pappa sover  som stockar dom satt uppe igår kväll och åt choklad dom typ åt lördagsgodis fast på en fredag så det blir fredagsgodis  jag ska äta lördagsgodis hihi     skriver mer senare bye//ebba

Av coolaebba - 30 mars 2012 19:45

Hej, jaja jag ska gå och göra pizza   mums så detta blir rätt lite i inlägget skriver mer imorgon //ebba

Av coolaebba - 30 mars 2012 18:05

Heej,  vad har ni för mobiler jag har en NOKIA ni kan få se en bild på den:     

                                                                     ja så ser den ut!! Idag började vi med Samhällskunskap i skolan sen hade vi rast sen slöjd sen rast sen lunch sen rast sen NO sen så skrev vi vi slutar 13:00 idag så efter vi hade skrivit så var det slut. Min lillasyster lyssnar just nu på Fira jul med Sean banan usch den är dåliga....   aja skriver mer senare //ebba    

Av coolaebba - 30 mars 2012 15:30

Heej, alla som läser detta just NU!! farmor ringde nyss och frågade om jag ville ha pannkakor jag sa: nej, då kanske ni tycker det är konstigt att jag sa som jag sa, men jag sa nej för att jag kommer att äta pizza sen och då vill inte jag vara mätt!!!!! då vill jag vara hungrig... här kommer en bild på en av mina katter:                                                                                                                            det är jag som håller katten men mitt ansikte syns inte!!!!!!!  den är inte helt SVART som TUR är den är lite vit under hakan........

╔╗╔═╦╗   ║╚╣║║╚╗ ╚═╩═╩═╝

  skriver mer sen //ebba    









Presentation


Hej, läs gärna min blogg det handlar lite om vad jag gör och lite annat!!!

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är eran favorit bok? Inte så många böcker!
 Twilight
 Hungerspelen
 Hoppa högt sigge
 Ronja rövardotter
 Svart glas
 Narnia
 Varg bröderna
 Sommardrömmar
 Misstag i massor
 Bara vänner, typ!
 Ondskans år
 Våga hoppet
 Drömmen om att lyckas

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Arrow Through Heart Peace Symbol
I Love Dogs
Valentine's Day Spinning Heart
Elegant Rose - Double Heart
Sky Blue Bow Tie

Kanin

Purple Bobblehead Bunny

zayn

Zayn Malik

Ovido - Quiz & Flashcards