coolaebba

Alla inlägg under april 2012

Av coolaebba - 30 april 2012 21:42

Så nu ska vi snart åka hem, om ni undrar så skriver jag på bloggen hos min Mormor... innan vi åker hem ska vi dricka te  och äta macka!!!! Nu ska jag berätta hur Valborgmässoaftons festen var det var så här: Först åt jag, mamma, mormor och min lillasyster mat vi fick läsk   Sen gick vi till festen och  fick glass   sen tände dom brasan m.m, sen gick vi hem till Mormor!! Och jag satte mig vid datorn. Och så såg jag en full tjej på festen. Ha ett bra Valborg firande //ebba

Av coolaebba - 30 april 2012 15:40

Snart så ska jag åka till Gbg (Göteborg) och fira Valborg  Åh min lillasyster säger att jag är "dum"  men det är jag INTE!! Men jag låter henne tycka det...jag bryr mig inte. Min lillasyster har sett på "Prinsen av Egypten" en dålig film tycker jag iaf....fast det tycker inte hon. Usch vad varmt det är jag ska nog öppna balkongdörren. Så blir det lite svalare. Min lillasyster har såpbubblor...    Men men....... Ha det gött //ebba




Av coolaebba - 30 april 2012 07:13

Nej nej nej.....jag vill inte ha "PROVRÄKNING" idag i skolan. Fast man kan ju hoppas att man får alla rätt eller iaf många rätt  Jag har precis gjort färdigt matteläxan tills idag har inte hunnit med i helgen, i  Lördags så badade jag och igår badade jag också!!! Så idag så fick jag göra matten!!!! ska snart gå till skolan. Fast imorgon är vi lediga för då är det första Maj  //ebba 

Av coolaebba - 29 april 2012 18:28

Hej, just nu spelar jag Wordfeud men min B.F.F och hennes lillebror!!! Haha det är ju roligt  , fast jag spelar på pappas mobil!! //ebba

Av coolaebba - 29 april 2012 16:55

Tja, jag håller på att städa tog bara en lite paus nu för att kunna skriva detta!! Ha det gött!! //ebba

Av coolaebba - 29 april 2012 16:44

Hej nu kommer ett videoinlägg på min katt, hon heter Alice

så hon är på en låda i mitt rum, om ni undrar   //ebba 
 

Av coolaebba - 29 april 2012 10:06

Åh det blev inget, alltså inget mobil köp men vi ska åka och titta på mobiler!!! //ebba

Av coolaebba - 28 april 2012 19:10

Hej, i morgon så ska jag KANSKE åka till "Torp" och köpa en ny mobil med mina EGNA pengar det ska bli roligt, fast bara KANSKE!! //ebba


Presentation


Hej, läs gärna min blogg det handlar lite om vad jag gör och lite annat!!!

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är eran favorit bok? Inte så många böcker!
 Twilight
 Hungerspelen
 Hoppa högt sigge
 Ronja rövardotter
 Svart glas
 Narnia
 Varg bröderna
 Sommardrömmar
 Misstag i massor
 Bara vänner, typ!
 Ondskans år
 Våga hoppet
 Drömmen om att lyckas

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Arrow Through Heart Peace Symbol
I Love Dogs
Valentine's Day Spinning Heart
Elegant Rose - Double Heart
Sky Blue Bow Tie

Kanin

Purple Bobblehead Bunny

zayn

Zayn Malik

Ovido - Quiz & Flashcards