coolaebba

Alla inlägg under juli 2012

Av coolaebba - 31 juli 2012 20:38

Hej idag har jag badat i en sjö och mera! Det var jätte skönt i vattnet  Det har regnat ganska mycket idag :( Men det gjorde inget för det var soligt när jag badade! Till lunch åt vi Pizza   Fast Tacos är min favvomat! Ha det gött!

Av coolaebba - 30 juli 2012 19:50

Hejsan svejsan! Idag har jag, min lillasyster och mormor varit på universeum. Kan tyvärr inte komma med bilder nu men dom kommer i något annat inlägg det lovar jag   Men på lördag åker jag till Danmark   med mormor, syrran och mamma men inte pappa för han ska jobba. Så det bli inga inlägg den 5-11 Augusti! Men det kommer komma bilder från Danmark! Ha det gött  

Av coolaebba - 29 juli 2012 20:22

Hej! Idag åkte jag till Gbg och så åt jag mamma och min lillasyster + mormor på en thairestaurang! Så vi kom nyss hem från den! Imorron ska pappa vandra i fjällen med några av hans kompisar! Ha en bra kväll  

Av coolaebba - 27 juli 2012 10:57

Hej! Idag ska jag,min lillasyster,farnor och farfar åka till ett ställe och bada. Och ikväll ska jag på "grillfest" oss en klasskompis!  Ska blanda jordgubbssaft snart!!! Och sen så åker vi till stranden! Och jag kommer nog inte att skriva något ikväll! Hej då!

Av coolaebba - 26 juli 2012 19:54

Hej, idag har jag ätit mjukglass med jordgubbsströssel mmm det var jätte gott  Det har ju varit så varmt idag fast det är det fortfarande! Jag hade ju tänkt bada idag men det blev visst inte så. Men hoppas det bli varmt i morron för då ska jag bada!      Ha det gött  

Av coolaebba - 25 juli 2012 21:58

Tja, idag har det varit sol och bad! Sen så har jag inte gjort så mycket mer! Eller jag har ju lagt ut alla bilder från Festivalen och Halden! Hej då!

Av coolaebba - 25 juli 2012 20:49

Så nu kommer det bilder från halden!

 

En kanon!

 

Jag tror det här är en skampåle!

 

Kanonkulor!

Utsiktplats!

   

Norska flaggan!

 

Före!

 

Efter!

   

Korvgrillning! Före!

 

Klar att äta! Efter! (Min korv)


Så det var alla bilder från Halden!   Ha det gött!

Av coolaebba - 25 juli 2012 20:34

Hej nu kommer alla bilder från festivalen!


 

Hallon jag gav min lillasyster!

 

En bit choklad jag åt!

När jag plockar jordgubbar!

    

När vi hade plockat färdigt!

 

När dom nästan är slut!

 

En skylt!

 

En skylt till!

En till!

 

När min lillasyster hoppar studsmatta!

 

Tältet!

   

En tvätt ställe!

En bild från när jag sitter uppe i ett träd!

   

Ett sätt att poppa popcorn! Haha!

En hund vi kastade en pinne till!

   

Plättar och pannkakor! Mums!

 

Min sockerdricka!

Chips!

   

Och ännu mera chips!

 

Musik i tälte! M.m

 

Smala ostbågar!


Så det var alla bilder! Men bilderna från halden kommer också! Jag LOVAR!

Presentation


Hej, läs gärna min blogg det handlar lite om vad jag gör och lite annat!!!

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är eran favorit bok? Inte så många böcker!
 Twilight
 Hungerspelen
 Hoppa högt sigge
 Ronja rövardotter
 Svart glas
 Narnia
 Varg bröderna
 Sommardrömmar
 Misstag i massor
 Bara vänner, typ!
 Ondskans år
 Våga hoppet
 Drömmen om att lyckas

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Arrow Through Heart Peace Symbol
I Love Dogs
Valentine's Day Spinning Heart
Elegant Rose - Double Heart
Sky Blue Bow Tie

Kanin

Purple Bobblehead Bunny

zayn

Zayn Malik

Ovido - Quiz & Flashcards